Monitor di piombu
Jeff Schlanger hè una autorità di punta in a gestione di u cambiamentu istituzionale, cù più di quattru decennii di sperienza à i più alti livelli di lege, applicazione di a lege, investigazioni indipendenti è monitoraggi. A so nova avventura, IntegrAssure, si basa nantu à a so sperienza in a realizazione di investigazioni indipendenti, u monitoraghju di dipartimenti di polizia, banche è altre istituzioni maiò, è mischjendu quelle cumpetenze cù un prucessu di gestione di risichi per prumove a riforma, a migliione cuntinuu è l'assicuranza di integrità.
ESPERTI
Rick Brown
John R. "Rick" Brown si ritirò à u rangu di tenente coronel dopu à cumpiendu più di 29 anni di serviziu cù a polizia statale di Pennsylvania. Dopu a so ritirata, u sgiò Brown hà servitu cum'è membru di l'Equipe di Monitoraggio Indipendente federale per u Dipartimentu di Pulizia di a Cità di Oakland, l'Uffiziu di u Sheriff di Maricopa County (Arizona), u Dipartimentu di Pulizia di Detroit, è hà servitu in a Squadra di Monitoraghju per u Consensu di u Dipartimentu di Pulizia di Niagara Falls. Decretu purtatu da u Statu di New York. Era ancu un membru di a squadra di u Dipartimentu di Ghjustizia di i Stati Uniti chì hà realizatu l'investigazione di u mudellu è di a pratica di u Dipartimentu di Pulizia di Baltimore è hà servitu cum'è cunsiglieru tecnicu nantu à i prucessi di responsabilità per u Dipartimentu di Pulizia di Portu Riccu. U sgiò Brown hè statu certificatu cum'è Testimone espertu chì valuta l'usu di a forza di a polizia in u sistema di tribunale federale. Cum'è l'anzianu Cummissariu Diputatu di Responsabilità Prufessiunale per a Polizia Statale di Pennsylvania, hà specializatu in i reclami di i citadini, investigazioni interne, disciplina, prublemi di diversità, è custruisce a fiducia di a cumunità. Hà investigatu a Discriminazione è u Racismu in u Dipartimentu di Pulizia di Austin (TX) è travaglia attualmente cù u Dipartimentu di Pulizia di Colorado Springs in l'Usu di Evaluazioni di Forza. U sgiò Brown hà valutatu u Dipartimentu di Pulizia di Anchorage (AK) in quantu à e so pulitiche è e so prucedure per mitigà a misconducta sessuale cù l'Associazione Internaziunale di Capi di Pulizia (IACP) è hà servitu cù u Centru Diagnosticu di l'Uffiziu per i Programmi di Ghjustizia (OJP) cum'è un espertu di materia in u Metro East Police District Commission (MEPDC), East St. Louis, IL; Hartford Police Department, Hartford, CT; è Springettsbury Township Police Department, York County, PA prughjetti. U sgiò Brown hà servitu cum'è un espertu in u sughjettu è un capu di squadra in a valutazione di l'operazioni d'omicidi per u Dipartimentu di Pulizia di New Orleans. U sgiò Brown hè u presidente di u gruppu di Esperti in Sughjetti di Pulizia in a Serie di Simposi "And Justice for All" di l'Università Americana in quantu à a Riforma di a Ghjustizia Criminale in Washington, DC. U sgiò Brown hà un diploma di bachelor in Justice Criminal da Elizabethtown College è un maestru in Amministrazione di l'Affari da l'Università di l'Est. U Signore Brown hè un graduatu di a 211a Sessione di l'Academia Naziunale di l'FBI in Quantico, VA., è un veteranu di a Marina.
Jorge X. Camacho
Jorge X. Camacho hè un Dottore Clinicu in Dirittu è Studiu di Ricerca Associatu in Yale Law School è serve cum'è Direttore di Pulizia, Dirittu è Politica di u Cullaburatoriu di Ghjustizia in Yale Law School. U so travagliu in Yale si focalizeghja principalmente in a polizia è a pulitica di sicurità publica in u locu è naziunale. Prima di unisce à Yale, Camacho hà servitu cum'è cunsiglieru di dirittu è pulitiche in l'Uffiziu di Ghjustizia Criminale di u Sindaco di New York è in l'Uffiziu di u Cunsigliu di a Cumpagnia di a New York City. Hà iniziatu a so carriera cum'è Assistant District Attorney à l'Uffiziu di l'Avucatu di u Distrettu di Manhattan è hà servitu in parechje task force è cumitati di u guvernu durante i so anni in u serviziu di u guvernu, cumpresu serve à u Cumitatu Direttore di u Task Force di u Sindaco di New York City per a Legalizazione di Cannabis è presidendu u so Subcomitatu per l'applicazione di a lege è a ghjustizia suciale. Hà ricivutu u so BA da u Swarthmore College, induve era un Philip Evans Scholar, è u so JD da a Yale Law School, induve hà servitu cum'è Editore di Note in u Yale Law Journal.
Cassandra "Cassi" Chandler
Cassandra "Cassi" Chandler hà guidatu una carriera distinta in l'applicazione di a lege è in a banca cum'è capu, stratega di intelligenza è investigatore. A Sra Chandler hà passatu 23 anni cù l'Uffiziu Federale d'Investigazione (FBI), induve hà direttu l'intelligenza criminali è u terrurismu domesticu, crimini di collar biancu, crimini finanziarii, è investigazioni di l'attività di intelligenza straniera è cibercrime. Ella hà guidatu a divisione di furmazione di l'FBI, hà riprogettatu i prugrammi di fraude di l'assistenza sanitaria è di intelligenza criminale di u Bureau, è hè statu numinatu à u Serviziu Esecutivu Senior di i Stati Uniti cum'è Assistant Director. Si ritirò cum'è Agente Speciale Incaricatu di l'Uffiziu di u FBI di Norfolk, Virginia. Dopu hà unitu à u Bank of America induve hè stata rispunsabili di custruisce un quadru integratu per identificà, valutà è valutà i risichi regulatori emergenti è l'efficacità operativa di e zone di copertura di l'impresa. Hà servitu ancu cum'è membru di u NYPD Federal Monitor Team. Attualmente hè presidente è CEO di Vigeo Alliance, chì s'associeghja cù l'imprese per cresce i capi emergenti, mantene e talentu diversu è custruisce una cultura di leadership in una urganizazione inclusiva. Hè u destinatariu di numerosi premii, cumpresu u Premiu Presidenziale Senior Executive Service di Meritorious Executive sottu u presidente George W. Bush, u premiu "Breaking the Glass Ceiling" di u National Center for Women & Policing, è u Norfolk NAACP Trailblazer Award. Hà guadagnatu dui diplomi di Bachelor of Arts in Ghjurnalismu è in inglese da a Louisiana State University in Baton Rouge, Louisiana è un Juris Doctorat da a Loyola University School of Law. Attualmente serve cum'è membru di u Cunsigliu di Trustees per l'Università di Loyola.
Edward Dadosky
Edward J. Dadosky hè attualmente in u so sestu annu cum'è Direttore di Gestione d'Urgenza, Pianificazione di Continuità di l'Affari è Inspezione di Sicurezza di u focu in l'Università di Cincinnati. I so funzioni includenu a pianificazione strategica à l'università in i settori sopra menzionati per 5 campus, 14 culleghji, 47,000 studenti, è 15,000 facultà / staff. Prima di vene à UC, hà servitu per più di 31 anni in u Dipartimentu di Pompieri di Cincinnati. Da u 1984 à u 1999, hà travagliatu cum'è pompiere / medico in parechji quartieri di Cincinnati cumpresi Oakley, Bond Hill, Camp Washington è Corryville. Si ritirò cum'è Assistant Fire Chief dopu avè statu rispunsevuli di parechje aree cumprese Gestione di Emergenza, Avvenimenti Speciali, Gestione di Subvenzioni di Sicurezza Interna, Crimini Ambientali, Unità d'Investigazioni di Incendiu, Uffiziu di Formazione / Educazione, è Pianificazione di Continuità di Operazioni. Hà assistitu à l'Accademia di Polizia di Cincinnati in 2001 per ottene una Cummissione di l'Ufficiale di Pace di l'Ohio chì hè un requisitu di u dipartimentu per guidà l'Unità di Investigazione di u focu è di Crimini Ambientali. Mantene a cumissioni / certificazione cù u Statu di l'Ohio cum'è Ufficiale di Pulizia, Pompiere, Inspectore di u focu è Paramedic. Hè graduatu cù un BA da l'Università di Cincinnati, un MA da a Naval Postgraduate School (Monterey, California), è hè un graduatu 2021 da l'Istitutu di Gestione Senior per a Pulizia (SMIP). Hè statu numinatu in 2021 da u guvernatore di l'Ohio Mike DeWine à una catedra di difesa ambientale in a Cummissione di Risposta di Emergenza di u Statu (SERC).
Brandon Del Pozo
Brandon del Pozo hà servitu in u Dipartimentu di Pulizia di New York City per 19 anni, induve hà cumandatu dui precincts di pattuglia è hà servitu in diverse capacità di pianificazione strategica, è per quattru anni cum'è u Capu di Pulizia di Burlington, Vermont. Mentre era capu di Burlington, hà guidatu a risposta di a cità à a crisa di oppioidi cun un approcciu di salute publica è di riduzione di dannu, è hà pilotatu è implementatu ICAT, u curriculu di de-escalation è l'usu di forza di u Forum di ricerca esecutiva di a polizia. Hè attualmente un ricercatore postdoctorale in l'usu di sustanza è a pulitica di droghe à l'Hospital Miriam è a Warren Alpert Medical School di l'Università Brown, è serve in a squadra di monitoraghju di u decretu di cunsensu federale per u Dipartimentu di Pulizia di Newark, New Jersey. Hà un PhD in filosofia da The Graduate Center à l'Università di New York, un maestru in arti in ghjustizia penale da John Jay College, un maestru in amministrazione publica da Harvard, è un diploma di bachelor da Dartmouth College.
Denise Lewis
Denise Lewis hà passatu più di 30 anni à sviluppà è affinà a so cumpetenza in i settori di l'applicazione di a lege, investigazioni interne è esterne di l'agenzii di polizia, è soprattuttu, u monitoraghju indipendente di l'urganisazioni di a polizia. Ella hà tenutu una varietà di missioni di patrulla è di supervisione chì anu realizatu investigazioni criminali è interne prima di ritirà da LAPD. In u 2000, u sergente Lewis hè statu assignatu à a squadra di investigazione interna rivisendu i fatturi causali di l'incidente di corruzzione Rampart CRASH di LAPD - un scandalu chì hà purtatu à l'investigazione di u Dipartimentu di Ghjustizia di quella urganizazione, è eventualmente l'accordu di LAPD à un Decretu Federale di Consensu. Duranti u so mandatu cù u LAPD, a Sra Lewis hà guidatu l'Unità di Audit appena creata, chì era mandatu da u Decretu di Consent. A Sra Lewis è u so staffu anu ricevutu furmazione di auditu da a squadra di u Monitor Indipendente nantu à cumu sviluppà piani di travagliu formali di auditu basati nantu à l'ugettivi di gestione, pulitiche è prucedure, è e lege statali è federali applicabili per assicurà a conformità è identificà i prublemi di gestione di risichi. In l'Unità di Audit, hà supervisatu u persunale ghjuramentu è u persunale civile in u cumpletu di l'auditi in corso destinati à determinà u livellu di rispettu di u dipartimentu cù i mandati di u Decret di Consensu. I risultati di l'auditu includenu micca solu l'estatus di cunfurmità, ma più impurtante, cunsiglii per rimedià i barrieri à u successu. Almenu in parte cum'è u risultatu di u so travagliu in questa zona, LAPD hà implementatu cù successu e riforme necessarie è u Decretu di Consensu hè statu cunsideratu un successu clamoroso. Dapoi a ritirata di LAPD, per quasi sei anni, à partesi da 2003, a Sra Lewis era un membru di u gruppu di Monitoring Indipendente di u Dipartimentu di Pulizia di Detroit (DPD) induve hà furnitu à DPD l'Assistenza Tecnica per alzà a so unità di auditu internu. In più di furmà u staffu di audit di DPD, a Sra Lewis hà ancu realizatu valutazioni di conformità di i diversi sforzi di riforma di DPD, cumprese e migliori pratiche è i normi applicabili per l'investigazioni, l'usi di a forza, a furmazione, a stallazione di e cellule, è a valutazione di l'auditi cumpleti da DPD. A Sra Lewis hà assistitu numerosi dipartimenti di pulizie, cumpresu u Dipartimentu di Pulizia di l'Aeroportu di Los Angeles è i Dipartimenti di Pulizia di San Jose à stabilisce è istituziunalizà a funzione di l'auditu internu, cumpresu u sviluppu di i protokolli d'auditu richiesti, pulitiche, prucedure per aiutà à gestisce i numerosi risichi assuciati. cù l'attività di l'applicazione di a lege. Inoltre, hà furnitu furmazione à i dipartimenti di polizia nantu à a valutazione di e pulitiche è e prucedure relative à l'usu di a forza, l'arrestu è a detenzione. A più recente, a Sra Lewis hà servitu cum'è Deputy Monitor di u Dipartimentu di Pulizia di l'Università di Cincinnati (UCPD) durante u so monitoraghju vuluntariu chì hè risultatu da un funziunamentu fatale implicatu sparatoriu. Dopu à quellu avvenimentu, l'UCPD hà subitu una rivisione cumpleta è dopu accunsentì à implementà 276 raccomandazioni per un periodu di trè anni. Per via di a determinazione è di a determinazione di u dipartimentu, è cù l'assistenza è l'expertise di a squadra di monitoraghju, l'UCPD hà sappiutu ottene u rispettu in solu dui anni in cunfurmità cù tutte e raccomandazioni.
Ghjuvan Tumasgiu
John Thomas, nativu di South Central Los Angeles, hà dapoi u 2013, hà occupatu a pusizione di u Capu di Pulizzia in u Dipartimentu di Sicurezza Publica (DPS) di l'Università di u Sud di California (USC). U Capu Thomas hà passatu quasi quattru decennii in l'infurzazioni di a lege, cumpresu vintu anni cum'è membru di u Dipartimentu di Pulizia di Los Angeles (LAPD) induve si ritirò à u rangu di Tenente in dicembre 2005 è hà pigliatu un postu di Vice Capu di Pulizzia per u Università di u Distrittu di Columbia Dipartimentu di Sicurezza Publica è Gestione di Emergenza in Washington DC
Cum'è un membru di u Dipartimentu di Pulizia di Los Angeles, u Capu Thomas hà travagliatu assignazioni di pattuglia principalmente in South Los Angeles in Wilshire, 77th Street, Southwest, Newton Street è Divisioni Pacificu. Hè statu ancu assignatu à u Gang Enforcement Detail di u Dipartimentu in u Sud di Los Angeles è hà travagliatu in l'applicazione di narcotici sottumessi cum'è membru di l'Unità FALCON (Focused Attack Linking Community Organizations and Neighborhoods) di u Dipartimentu. Mentre era assignatu à FALCON, hè statu premiatu u City Angel Award di a cità di Los Angeles per l'eccezionale miglioramentu di a cumunità è a Citazione di l'Unità Meritoria di u Dipartimentu. Forse più notevolmente, u Capu Thomas hà servitu cum'è Aiutante à quattru capi di polizia di LAPD cumpresi dui capi interim è u capu Bernard Parks è u capu William Bratton. Malgradu esse un Tenente di Pulizia di Los Angeles in pensione, cuntinueghja à "Pruteghje è Serve" a ghjente di Los Angeles cum'è Ufficiale di Riserva di Linea LAPD chì travaglia in patrulla è altre missioni in tutta a cità.
Chief Thomas hè statu in u Cunsigliu di Amministrazione di u Challenger's Boys & Girl's Club in South LA è hè statu in u Cunsigliu di Amministrazione di a Società Storica di a Pulizia di Los Angeles dapoi u 1999. Hè statu publicatu è hà studiatu è scrittu estensivamente nantu à a Storia Nera Prima di LAPD è Los Angeles. Hè ancu in u Cunsigliu di Amministrazione per l'Associazione di Ufficiali di Pulizia di u Contea di Los Angeles (POALAC) è serve in u Cunsigliu di Cunsiglii per l'Istitutu di Cumunità Sicure di a Scola di u Prezzu USC. Hè un membru di l'Associazione Internaziunale di Amministratori di Polizia di u Campus (IACLEA), u Forum di Ricerca di l'Esecutivu di Pulizia (PERF), l'Associazione Internaziunale di Capi di Pulizia (IACP), l'Organizazione Naziunale di Esecutivi di l'Infurzazione di a Legge Nera (NOBLE), Pac 12 Campus Chiefs' Association, Campus Safety Magazine Advisory Board, California College & University Police Chiefs Association, è l'FBI National Academy Associates.
U capu Thomas hà graduatu da Crenshaw High School prima di assistisce à UCLA. Hà un BA in Arti Liberali è un Master in Leadership Executive da a USC Sol Price School of Public Policy.
Chris Waters
Chris Waters has worked a variety of assignments and locations including Patrol, Central Traffic Division, Detectives, Vice, Office of Operations and Civil Rights Integrity Division-CRID and Internal Affairs during her 35-year career with the Los Angeles Police Department. She has had the distinction of being the Adjutant to three Deputy Chiefs while assigned to Operations-South Bureau. She has been a Watch Commander, Vice Officer-in-Charge (OIC), Homicide Detective and the Commanding Officer of Commission Investigation Division (CID). The CID is the regulatory arm of the Police Commission. In 2016, she was promoted to Patrol Commanding Officer at Newton Division. She later became the Patrol Commanding Officer at Northeast Division. In 2020, she was promoted to Captain II, Commanding Officer of Juvenile Division. In 2021, she returned to Northeast Division as Captain III, Area Commanding Officer. She is a graduate of Loyola Marymount University and obtained her Bachelor of Arts degree in Business Administration; received a Master of Arts degree from California State University at Dominguez Hills in Behavioral Science; a degree in Biblical Studies from Cottonwood Leadership College and most recently, received her Doctorate in Criminal Justice from California University of Pennsylvania. She holds California State Police Officer Standards in Training (POST) Certificates for the Basic, Advanced, Supervisory and Management levels. She has also completed and graduated from LAPD's Command Development School, West Point Leadership School, the Sherman Block Leadership Institute, and the FBI National Academy Class #255. She is a past member of the Executive Board of Directors for Challengers Boys and Girls Club, and Association of Black Law Enforcement Executives. She is the current President of the Southern California Chapter of National Organization of Black Law Enforcement Executives, and Past Region VI Vice- President (NOBLE). She is an active member of other employee organizations such as: OJB, LA- LEY, LAPOWA, PERF, IACP, and FBINA.
Dayna Schock
Dayna Schock is a former active-duty member of the United States Coast Guard, where she served from 1996 until 2016. In the Coast Guard she served in a variety of roles specializing in Search and Rescue, Law Enforcement and Training. In two decades of service, she conducted drug interdiction, migrant interdiction, search and rescue, fisheries enforcement, homeland and maritime security, and defense operations including port security and tactical pursuit.
During Ms. Schock’s tenure in the Coast Guard she worked with an assortment of other agencies including the US Secret Service participating in both Presidential and Vice-Presidential security details; the US Navy, ICE and US Border Patrol, performing migrant interdiction; DEA, ATF, FBI conducting counter-drug operations; and FEMA performing disaster relief. She has also worked extensively with state and local law enforcement from New York, New Jersey, Pennsylvania, and Delaware. While stationed in New Jersey, she was called to respond to New York City on September 11, 2001. Her next year was spent patrolling the waters around Washington, DC in joint security efforts with other federal agencies and local police. In 2003, as the executive officer of a Protector Class Patrol Boat, she was sent to the Port of Morehead City, NC to provide port security for civilian and military cargo ships as they loaded and sailed in support of Operation Iraqi Freedom.
Ms. Schock is a certified Technical Instructor specializing in on-the-job training. She was instrumental in developing the regulations and training programs for what would become the Tactical Pursuit Training Course. She served as a Federal Law Enforcement Instructor, trained, and certified by the Maritime Law Enforcement Academy now in Charleston, SC. As a qualified Boarding Officer, she also served as a Boarding Safety Officer and on-scene analyst during and after boardings, especially boardings requiring use of force. Ms. Schock taught and coached numerous active duty and reserve Coast Guard members in use of force, technique, tactical pursuit, boarding approach and departure, heavy weather-boat operations, first aid, firefighting, marksmanship and search and rescue coordination.
Prior to joining the Coast Guard, Ms. Schock studied Criminal Justice at the University of South Carolina while training as a police cadet. She holds a bachelor’s degree in business management and finance, and an associate degree in business administration from Thomas Edison State University, in Trenton, NJ. Ms. Schock is a graduate of the USCG Senior Enlisted Leadership Academy in New London, CT. She holds a 100-ton Master Merchant Mariner’s License with a towing endorsement.